H Sianti Gallery: Μια ιστορία 40 χρόνων αναγεννιέται στον ψηφιακό κόσμο

Στόχοι:

  • Η ενδυνάμωση της ψηφιακής παρουσίας : Η Gallery Sianti ήθελε να ξεπεράσει την αδύναμη παρουσία της στο διαδίκτυο και να χτίσει μια ισχυρή ψηφιακή ταυτότητα.
  • Αύξηση πωλήσεων στο esjop: Η ενίσχυση του eshop ήταν καίρια για την ανάπτυξη της online εμπορικής δραστηριότητας.
  • Ανανέωση προφίλ: Η εταιρεία επιθυμούσε ένα σύγχρονο προφίλ που να ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις και να προσελκύει ένα ευρύτερο κοινό.
  • Επιτυχημένο rebranding: Η ομαλή μετάβαση σε ένα νέο brand ήταν απαραίτητη για να διατηρηθούν οι παλιοί πελάτες και να προσελκυσθούν νέοι, ιδιαίτερα οι νεότερες ηλικίες.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Η συνεργασία με την DPM agency έφερε εντυπωσιακά αποτελέσματα: --Αύξηση αναγνωρισιμότητας: Η Gallery Sianti απέκτησε ισχυρή ψηφιακή παρουσία, αυξάνοντας σημαντικά την αναγνωρισιμότητα του brand. --Αύξηση πωλήσεων: Το eshop γνώρισε άνθηση, με τις πωλήσεις να σταθεροποιούνται ανοδικά.. --Ενίσχυση brand image: Το νέο, δυναμικό προφίλ της γκαλερί εντυπωσίασε το κοινό, προσελκύοντας νέους πελάτες και διατηρώντας τους παλιούς. --Επιτυχημένο rebranding: Η ομαλή μετάβαση στο νέο brand υιοθετήθηκε με ενθουσιασμό από το κοινό, χτίζοντας μια ισχυρή βάση για το μέλλον.

Συμπέρασμα: Η επιτυχημένη συνεργασία της Gallery Sianti με την DPM agency αποτελεί λαμπρό παράδειγμα του πώς μια ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική, με εστίαση στα Social Media και Google Ads, μπορεί να φέρει ριζική μεταμόρφωση, εκτοξεύοντας την αναγνωρισιμότητα, τις πωλήσεις και την εικόνα μίας εταιρείας.

  • Date:Dec 2019 up to now
  • Services:Strategy consulting, Digital Marketing, Rebranding consulting
  • Client:Siantis Theofanis
  • Location:Vas. Alexandrou 2, Hilton area
our work showcase

Explore similar portfolio
you might like it