Project Description
Απαιτήσεις Project
Αναλάβαμε την πλήρη αναδιοργάνωση της εταιρικής ταυτότητας του TAZZA espresso-wine bar & bistro, και την αλλαγή του πελατειακού προσανατολισμού, με ταυτόχρονη ενίσχυση του Brand ως επιλογή από ελληνικό και διεθνή πελατειακό κοινό.
Υπήρχε άμεση ανάγκη προβολής των νέων υπηρεσιών, καθώς και σταδιακής αποδοχής των αλλαγών που πραγματοποιήθηκαν σε βάθος , χωρίς όμως να επιρρεστούν οι πελατειακές ισσοροπίες.
Αρχιτεκτονική
Στρατηγικής

Multimedia
Engagement

Τομείς που επιρρεάσαμε:



Τεχνικές που εφαρμόστηκαν:
Δώσαμε προταιρεότητα στην δημιουργία ενός νέου επαγγελματικού σύγχρονου site της επιχείρησης. Το νέο site(www.tazza.gr), κατασκευάστηκε έτσι ώστε να εκπέμπει στον επισκέπτη το physical vibe που αγγίζει τον ίδιο, όταν επισκέπτεται και το φυσικό χώρο του καταστήματος.
Σε σχεδόν ταυτόχρονη δράση, αναναιώθηκε ριζικά η επαγγελματική σελίδα στο Facebook, εμπλουτίστηκε με συχνές και διαδραστικές δημοσιεύσεις.
Η ομάδα διαχείρισης της σελίδας επικεντρώθηκε στην στόχευσης και ανταπόκρισης των φίλων της σελίδας, με αποτέλεσμα την αύξηση σε πραγματικά likes, και την ποιοτική αλληλεπίδραση των πελατών.
Εφαρμόστηκε η τεχνική του free Wi-Fi marketing, ώστε οι πελάτες-χρήστες του wi-fi , να ενημερώνονται αυτόματα για τις υπηρεσίες, happenings, διαγωνισμούς, ή οποιαδήποτε δραστηριότητα του χώρου, σε πραγματικό χρόνο.

Αρχικός σχεδιασμός concept
Αλλαγή εταιρικής ταυτότητας,ενίσχυση brand, εξισσορόπηση αλλαγών με πελατειακή συμπεριφορά.
Δοκιμές πλάνου και σφυγμομετρήσεις
Επαναλαμβανόμενες δοκιμές αντίδρασης και αποδοχής ή μη των αλλαγών ή των νέων προιόντων, απο του παλαιούς ή νέους πελάτες. Αξιολόγηση αποτελεσμάτων.
Ολοκλήρωση – συντήρηση του project
Ο χώρος εξασφάλισε την πραγματοποίηση μιας , σχεδόν, καθολικής αλλαγής εταιρικής ταυτότητας χωρίς πελατειακές διαρροές, και με ταυτόχρονη ενίσχυση και καθιέρωση του brand , ως σημείο συνάντησης αλλά και authority στις προσφερόμενες υπηρεσίες .
Ενίσχυση Brand
Μετά απο μια έντονη διαφημιστική δραστηριοποίηση διάρκειας περίπου έξι μηνών, και με την στοχευμένη χρήση των κατάλληλων social tools, η επιχείρηση σταθεροποιήθηκε σε μια ανοδική πορεία τόσο στις υπηρεσίες παροχής καφέ και κρασιού αλλά και εστίασης.
Σημαντικό ρόλο στην καθιέρωση του Brand , αποτελεί η ομαλή συνέχιση της δραστηριοποίησης στα social media, και η διατήρηση της επικοινωνίας με τους πελάτες με την βοήθεια των κατάλληλων ψηφιακών μέσων.

Επίτευξη στόχων:
- Αύξηση της πελατειακής κινητικότητας και σταθεροποίησή της.
- Χαρακτηρισμός του χώρου ως ”must to go” της περιοχής.
- Ομαλή μετεξέλιξη του επίπεδου (κοινωνικού και οικονομικού) των πελατών.
- Προσέλκυση και διεθνούς ,πλέον, πελατειακού κοινού
- Διατήρηση σταθερών σχέσεων και δεσμών με μεγάλο αριθμό επισκεπτών.
- Επιτυχημένη και χωρίς κραδασμούς προσαρμογή των νέων υπηρεσιών, στις συνήθειες των παλαιών πελατών.